Ny blogg igen.

Hej!

Som ni kanske har märkt så har jag ett starkt behov att skaffa bloggar. Jag verkar dock inte ha samma behov av att uppdatera dem. Låter ju inte speciellt bra. Men nu ska jag göra yttligare ett försök till att hålla en blogg vid liv.
Igentligen gillar jag inte tanken med bloggar. Jag tycker det känns lite tragiskt på något sätt. Den sista utvägen till att synas eller något liknande. Men ja.. tydligen så föll jag för att testa tre gånger, så jag måste vara rätt klyven i mina åsikter om just det.
Idag har jag inte gjort någonting alls. Var hemma från skola med en magvärk from hell. Det är de dagarna man bara älskar att vara kvinna!
Så jag har bara drygat runt hemma. Druckit oförskämda mängder utav te och faktiskt försökt att plugga. Men när man har ont någonstans så är det inte särskilt lätt att kombinera det med matte. Så jag har tecknat manga, sett på Harry Potter och halvblodsprinen. Den är fakstikt bättre än jag trodde den skulle vara innan jag såg den på bio. Men den lever absolut inte upp till boken. Och whats the deal med tjejen som Harry bjuder ut i början. Var kommer hon ifrån. Finns hon ens med i boken. Nej, inte alls. Och vart tog Dumbeldors trevliga besök hemma på privat drive 4 vägen?
Ja inte vet jag.

Nej nu ska jag måla naglarna och fortsätta att droga mig full av placebo!

stör dig och jag hör av mig!

One Response to “Ny blogg igen.”

  1. wtf, hur lyckades du med att posta en yt video? 😦 OFTA DU ÄR TEKNISKARE ÄN MIG

Leave a comment