Brev

Hey ho.

Okej , det råkade inte gå så bra för mig att hålla en blogg igång , jag är rätt duktig på att starta saker som jag inte följer.
Helgen var en aning udda, precis som alla mina helger. Somnade på Pontus skor under trappen en timme. Det säger väll hur det stod till. 500 kronors dricka blev man av med iallafall. Underbart!

Idag var det en dag. Började med gympa, vilket jag självklart hade glömt bort. Eller så hade jagdet inte, men kläderna hade lämnat mitt redan på bredden fyllda sinne! Så det blev till att stå utanför dörren att röka med mina små skolk tjejer i klassen. Efter det blev det franska. Gunnar P är nog lite av min gud, även att han skrämmer mig.. men bara lite. Sedan flöt det på och så var dagen slut. Under sista lektionen blev det mörkt. Snacka om hemskt igentigen. Det är mörkt innan man slutar skolan. Det måste vara sådant som gör psykologer så populära så här års. Efter det gick jag och lovisa på stan där vi tittade i mängder av affärer! Stötte på jennifer med som vå gjorde sällskap med henne när hon åt sin kebab. Haha, tillåt mig skratta.

Nu börjar det närma sig jul. Och jag älskar det.
Kylan, pepperkakorna , alla ljusen och allt det där. Känns så trevligt på något sätt.
Köpte ett frimärke till mitt brev och postade det.

Nu ska jag ut med tina.

Stör dig och jag hör av mig!

Leave a comment