Vals för satan. (Din vän pessimisten)

Tja.
Så här på kvällskvisten borde man kanske sova men jag _orkar inte_.
Skolan idag var låång och sedan så städade jag hela mitt rum och dammsög. fint. Vill verkligen göra om mitt rum men ändå inte.
Jag orkar inte med skola imorgon med, vi ska ha klassfota=bajs.
Man är alltid as ful och känner sig _ännufulare_.
Nej jag vill vara ledig. Ligga och se på mina nyinköpta gammla starwars videofilmer, spela sims, lyssna på kent och dansa till min fina nya placeboskivasomjagälskarasmycket.

Just nu så sitter jag vid min fina lilla dator och är suuuuur.
Jag örkar inte mer.
Ge mig looooov! Ge mig tid att se twin peaks. Ge mig frid. Love , peace and understanding eller nått. hööö

Jag vill se kent och placebo. Gå på APOPCITY. Nej det finns inte men jag gör en sådan affish på dk!

Nej nu går jag och ser på twin peaks.
W/e godnatt.

Leave a comment