Were you looking for somewhere to be?
Were you looking for someone to do?
Stupid me to believe that I could trust in stupid you.

Här ljuger vi hårt och mycket. Jag saknar dig mer än vad jag vågar erkänna för mig själv. När paniken kommer tryckande, då är det fortfarande dudududududu.
Kallamigdummenvafan.
Jag saknar ditt konstiga språk.

Come back to me awhile
Change your style again
Come back to me awhile
Change your taste in men
It’s been this way since Christmas Day.

Det roliga är att du är inte ensam, du finns också och du vet precis vem du är. Kul.
Jag hoppade av franskan idag.
Orkar helt enkelt.
Ska inte till skolan.
Orkar helt enkelt inte.
Imorgon ska jag dö en långsam sovande död med teet i handen och datorn på skrivbordet.
Nej nu finns min en meter stora nalle i sängen, mitt sims i datorn.
Åhhh vad jag älskar sims. Mitt sätt att fly verkligheten. Smartare än rakblad. HAHA, ger inga bestående meen.

Godnatt.

Leave a comment